Cumu a maglia di gabion fissa u reservoir?

U reservoir hè statu erosu da u ventu è da a pioggia è lavatu da l'acqua di u fiume per un bellu pezzu. Ci hè un periculu di crollu di a riva. A maglia di gabioni pò esse aduprata per impedisce chì questu accada.

Sicondu a situazione di crollu di a riva, per via di a differenza in e cundizioni geologiche di a riva di u reservoir in tutta a riva di u campu, si verificanu diversi tipi, scale è meccanismi di crollu di a riva. Dunque, u prughjettu di cuntrollu di u crollu di a riva deve esse assai miratu è ùn deve esse realizatu à l'aveugla o aduttà ciecamente certe misure ingegneristiche di prevenzione è cuntrollu. Deve esse trattatu cù rimedi è una gestione cumpleta.

A maglia di gabioni pò esse aduprata per a prutezzione di l'argine, o per a prutezzione di tuttu u lettu di u fiume è di a riva. Hè più adatta per i fiumi cù pendenze originali dolci. Pigliendu u livellu bassu di l'acqua cuncipitu cum'è cunfine, a parte superiore hè u prughjettu di prutezzione di a pendenza è a parte inferiore hè u prughjettu di prutezzione di u pede. U prughjettu di prutezzione di a pendenza hè di riparà a pendenza originale di a riva è poi mette u stratu di filtru di prutezzione di a pendenza è u stratu di superficia di a struttura di u tappettu di griglia ecologica per impedisce chì l'abrasione di l'acqua, l'impattu di l'onde, i cambiamenti di u livellu di l'acqua è l'erosione di l'infiltrazione di l'acqua sottuterranea danneghjinu a superficia di a pendenza di a riva; u prughjettu di prutezzione di u pede usa materiali anti-abrasione per mette u lettu sottumarinu vicinu à u pede di a pendenza per furmà un stratu protettivu per impedisce l'abrasione di l'acqua è ottene u scopu di prutege a fundazione di l'argine. U più grande vantaghju di a maglia di gabioni hè a so ecologia. Hè piena di pietre naturali. Ci sò spazii trà e pietre, chì permettenu à e piante di cresce in questu. E piante adatte ponu ancu esse suminate in modu miratu. Hà a doppia funzione di prutezzione di a pendenza ingegneristica è di prutezzione di a pendenza di e piante.
U pianu di custruzzione di a vegetazione deve esse fattu secondu u tipu di terrenu lucale, u spessore di u stratu di terrenu, u tipu di sezione trasversale, a stabilità generale, l'inclinazione, e caratteristiche di a luce, l'altitudine, e cundizioni climatiche è i requisiti di a scena, ecc., è u prucessu di custruzzione di u tappettu di maglia è di a scatula di maglia deve esse adattatu in cunsequenza.

U tipu di vegetazione adattatu deve esse sceltu secondu u tipu di terrenu lucale, u spessore di u stratu di terrenu, e cundizioni climatiche è i requisiti di u paisaghju. In generale, e spezie di piante erbacee in a zona acquatica devenu esse scelte trà e piante di graminacee è leguminose resistenti à a siccità, è i graneddi di graminacee mischiati devenu esse cumposti da parechje spezie (15-20) o da una grande quantità di graneddi (30-50 g/m2); e spezie di piante acquatiche devenu esse scelte per e zone sottumarine; e spezie di piante resistenti à l'acqua devenu esse scelte in e zone di cambiamentu di u livellu di l'acqua; in e zone estremamente aride, e spezie di piante resistenti à a siccità, à u calore è à a sterilità devenu esse date priorità.

Dopu chì u tappettu di gabion è a scatula di gabion sò stati cuparti, u spaziu apertu superiore deve esse pienu di terra. Per i tappetti di gabion o e scatule di gabion cù esigenze di vegetazione, a terra ricca di nutrienti deve esse mischiata in i primi 20 cm di u materiale di riempimentu, è a superficia di a terra deve esse circa 5 cm più alta di a linea di u quadru superiore di a scatula di gabion.

Hè cunsigliatu di formulà è applicà misure di mantenimentu di a vegetazione basate nantu à e caratteristiche di e spezie d'erba o di l'arbusti. In e zone aride, una attenzione particulare deve esse prestata à l'irrigazione è à a fertilizazione per assicurà chì a vegetazione possi piglià radiche è cresce rigogliosa.

maglia di gabion, maglia esagonale
maglia di gabion, maglia esagonale

Data di publicazione: 9 di maghju di u 2024