Ci sò diversi stili di rete protettive aduprate in e prigiò, è ciò chì vedemu di solitu sò basicamente quelle cù fili spinati à lama. Chì ghjè a situazione attuale? In fatti, ci sò parechji lochi induve installà rete protettive in e prigiò. Quì sottu l'installeremu secondu diversi metudi d'installazione. Posizione, lasciami spiegà in dettagliu se a rete protettiva di a prigiò deve esse dotata di filu spinatu?
1. A residenza di i prigiuneri in a prigione:
A rete di prutezzione in a zona di vita interna ùn hè micca dotata di filu spinatu. Hè generalmente prutetta da una prutezzione di colonna è un stratu di recinzione à catena, o prudutti in acciaio inox sò aduprati per a prutezzione di sicurezza.
2. Zona di ventilazione interna:
A reta di prutezzione stallata hè generalmente alta circa 5 metri, cù dui strati à l'internu è à l'esternu. Un filu spinatu pò esse stallatu trà i dui strati per impedisce l'arrampicata.
3. Cima di u muru mediu:
U filu spinatu deve esse stallatu. U muru mediu hè a priorità assoluta per a prutezzione. L'installazione di filu spinatu ghjoca un rolu maiò in a prutezzione di a prigiò, dunque a cima di u muru mediu deve esse stallata.
4. Cima di u muru esternu:
Questu hè cumunu à tutti, sia in televisione sia in filmi, hè necessariu installà filu spinatu. In fatti, a maiò parte di a rete di prutezzione di a prigiò si riferisce à a prutezzione esterna di a cima di u muru.
5. Canali è porte:
Oghje ghjornu, i passaghji di a prigiò sò basicamente dotati di prutezzione di sicurezza cuntrullata elettronicamente, dunque ùn ci hè bisognu d'installà fili spinati. Tuttavia, e porte, in particulare e porte più esterne, generalmente anu bisognu d'installà fili spinati nantu à e recinzioni di prutezzione per prutege li in casu di collisione. E carte ponu esse bluccate efficacemente.



Data di publicazione: 18 dicembre 2023