Una pulizia curretta di a superficia di a griglia d'acciaiu ne prulungherà a durata di vita.

Per allargà a durata di vita di e griglie d'acciaio, a superficia pò esse galvanizzata à caldu, galvanizzata à fretu, o verniciata à spruzzu. A griglia d'acciaio più resistente à a corrosione hè a griglia d'acciaio galvanizzata à caldu. A griglia d'acciaio galvanizzata à caldu hè un metudu cumunemente utilizatu da l'utilizatori. S'ellu ci hè una grande quantità di spazzatura nantu à a superficia di a griglia d'acciaio, a durata di vita di a griglia d'acciaio serà ridutta. Per esempiu, a terra chì ferma nantu à i gradini di a scala d'acciaio è i coperchi di e trincee ci impone di pulisce è di mantene e griglie d'acciaio.
A manutenzione à longu andà di e griglie d'acciaiu hè assai impurtante. Ci vole à sviluppà una bona abitudine di pulizia è ispezione regulare. Cù una manutenzione adatta, e griglie d'acciaiu galvanizate à caldu ponu generalmente esse aduprate per 30 anni senza prublemi. I metudi specifichi di pulizia è manutenzione sò i seguenti:
Durante l'installazione
1. E parte chì devenu esse saldate devenu esse pittate cù pittura antiruggine dopu a saldatura.
Durante l'usu
1. Mantene lu pulitu in tempi nurmali è evite d'esse cupertu cù ogni tipu di sporcizia, in particulare i residui d'articuli currusivi.
2. Sè si trova chì u stratu galvanizatu hè sparitu, applicate a pittura antiruggine in tempu.
3. E griglie d'acciaio fissate cù bulloni devenu esse ispezionate regularmente per vede s'elli sò allentati è qualsiasi periculu nascostu deve esse trattatu in modu puntuale.
A griglia d'acciaio galvanizzata à caldu ùn deve micca solu esse mantenuta durante l'usu, ma deve ancu esse attenta à l'acquistu: u stratu di zincu galvanizatu à caldu deve esse di bona qualità è ùn ci deve esse un gran numeru di rivestimenti mancanti. U stratu di zincu ùn deve esse troppu finu (chì affetterà a durata di vita anticorrosione) nè troppu grossu (s'ellu hè troppu grossu, u stratu di zincu superficiale cascherà).

griglia d'acciaiu

Data di publicazione: 16 d'aprile 2024