L'impurtanza di stallà barriere di prutezzione stradale

I guardrail stradali sò generalmente divisi in guardrail flessibili, guardrail semirigidi è guardrail rigidi. I guardrail flessibili si riferiscenu generalmente à guardrail à cavi, i guardrail rigidi si riferiscenu generalmente à guardrail in cimentu è i guardrail semirigidi si riferiscenu generalmente à guardrail à travi. I guardrail di recinzione à travi sò una struttura à travi fissata cù pilastri, chì si basa nantu à a deformazione di a flessione è a tensione di u guardrail per resiste à e collisioni di i veiculi. I guardrail à travi anu una certa rigidità è tenacità, è assorbenu l'energia di collisione per via di a deformazione di a trave trasversale. E so parti danneggiate sò facili da rimpiazzà, anu un certu effettu d'induzione visuale, ponu esse coordinate cù a forma di a linea stradale è anu un bellu aspettu. Trà elli, u guardrail à travi ondulate hè u più utilizatu in casa è à l'esteru in l'ultimi anni. Per a vasta gamma.

recinzione metallica, ringhiere anticollisione, ringhiere, ringhiere metalliche
recinzione metallica, ringhiere anticollisione, ringhiere, ringhiere metalliche

1. Principii di stallazione di barriere stradali
I parapetti stradali sò principalmente divisi in dui tipi: parapetti di terrapienu è parapetti d'ostaculi. A lunghezza minima di u bordu di a strada hè di 70 metri. Quandu a distanza trà duie sezioni di parapetti hè menu di 100 metri, hè cunsigliatu di metteli continuamente trà e duie sezioni. U parapettu di recinzione hè inseritu trà duie sezioni di riempimentu. A sezione di scavu cù una lunghezza inferiore à 100 metri deve esse cuntinua cù i parapetti di e sezioni di riempimentu à e duie estremità. In a cuncepzione di i parapetti stradali, i parapetti devenu esse posti se una di e seguenti cundizioni hè soddisfatta:

A. Sezioni induve a pendenza di a strada i è l'altezza di u terrapienu h sò in l'intervallu ombreggiatu di a Figura 1.
B. Sezzioni chì intersecanu cù ferrovie è autostrade, induve i veiculi anu Sezzioni induve u veiculu pò cascà nantu à a ferrovia o altre strade chì intersecanu.
C. Sezzioni induve ci sò fiumi, laghi, mari, paludi è altre acque à menu di 1,0 metru da u pede di a strada nantu à autostrade o strade di prima classe per l'automobile, è induve i veiculi ponu esse estremamente periculosi s'elli ci cascanu.
D. L'area triangulare di e rampe d'entrata è di uscita di u scambiu di autostrade è l'esternu di e curve di picculu raghju di e rampe.
2. I parapetti stradali devenu esse installati in una di e seguenti situazioni:
A. Sezzioni induve a pendenza di a strada i è l'altezza di u terrapienu h sò sopra à a linea punteggiata in a Figura 1.
B. Sezioni induve a pendenza di a strada i è l'altezza di u terrapienu h sò à menu di 1,0 metri da u bordu di a spalla di terra nantu à e autostrade o strade di prima classe per l'automobile Pavimentu epossidicu di Shanghai, quandu ci sò strutture cum'è strutture à cavalletto, telefoni d'emergenza, pilastri o spalle di cavalcavia.
C. Parallela à e ferrovie è à l'autostrade, induve i veiculi ponu irrompere in e ferrovie adiacenti o in altre autostrade.
D. Sezzioni graduali induve a larghezza di u pianu stradale cambia.
E. Sezioni induve u raghju di a curva hè menu di u raghju minimu.
F. Sezzioni di corsia di cambiamentu di velocità in aree di serviziu, aree di parcheghju o fermate d'autobus, è sezzioni incluse in e zone triangulari induve e recinzioni è i guardrail dividenu è uniscenu u trafficu.
G. A cunnessione trà l'estremità di ponti grandi, medii è chjuchi o l'estremità di strutture elevate è u pianu stradale.
H. Induve hè cunsideratu necessariu di stallà barriere di prutezzione in l'isule di diversione è l'isule di separazione.


Data di publicazione: 12 d'aostu 2024