Quali sò i requisiti di resistenza à l'intemperie per i rivestimenti in polvere per e barriere di sicurezza stradale?

A resistenza à l'intemperie si riferisce à a durabilità di una pellicola di rivestimentu in polvere quandu hè esposta à e cundizioni atmosferiche esterne.
Quasi tutti i parapetti di trafficu sò aduprati à l'esternu. L'ambiente atmosfericu, cumpresi a luce solare, l'ossigenu è l'ozonu, i cambiamenti di temperatura calda è fredda, l'acqua è l'umidità relativa, è ancu i microrganismi è l'insetti, influenzanu tutti a durata di vita di u rivestimentu.
I parapetti di trafficu generalmente devenu esse aduprati à l'esternu per più di 10 anni senza scolorimentu evidente, crepe è crepe, è mantenenu l'integrità è a decoratività di u film di rivestimentu. Dunque, i requisiti di resistenza à l'intemperie di i rivestimenti in polvere sò assai impurtanti.
U fattore principale chì influenza a resistenza à l'intemperie hè a luce solare. À a luce solare, solu l'energia luminosa cù lunghezze d'onda da 250 à 1400 nm irradia à a superficia di a terra. Trà elle, a lunghezza d'onda da 780 à 1400 nm hè infrarossa, chì rapprisenta da u 42% à u 60% di a radiazione solare tutale. Irradia principalmente energia termica à l'uggetti; a lunghezza d'onda da 380 à 780 nm hè luce visibile. , chì rapprisenta da u 39% à u 53% di a radiazione solare tutale, affetta principalmente l'uggetti per via di l'energia termica è di e reazioni chimiche; a luce ultravioletta cù una lunghezza d'onda da 250 à 400 nm affetta principalmente l'uggetti per via di reazioni chimiche.

maglia anti-lanciu
maglia anti-lanciu

I testi anu dimustratu chì l'effettu u più distruttivu nantu à e resine polimeriche sò i raggi ultravioletti cù una lunghezza d'onda da 290 à 400 nm, in particulare i raggi ultravioletti cù una lunghezza d'onda di circa 300 nm, chì hè u principale fattore chì porta à u deterioramentu di e resine poliolefiniche.
A temperatura hà un impattu annantu à a resistenza à l'intemperie. Per ogni aumentu di 10°C di a temperatura, a velocità di reazione fotochimica raddoppia.
In più di causà una reazione d'idrolisi è una deformazione per assorbimentu d'acqua di u film di rivestimentu, l'acqua piovana hà ancu effetti d'erosione è di danni. L'acqua pò lavà via a sporcizia è i prudutti d'invecchiamentu nantu à a superficia di a ringhiera, ma riduce l'effettu protettivu è accelera a tendenza à l'invecchiamentu.
Migliurà a resistenza à l'intemperie di i rivestimenti in polvere significa studià i fattori chì causanu u deterioramentu di u film di rivestimentu è truvà contromisure per risolve i prublemi. In l'ultimi anni, i rivestimenti in polvere di u mo paese anu fattu assai travagliu fruttuosu in a selezzione di materie prime, a preparazione di additivi, a miscelazione, l'estrusione è a frantumazione, ciò chì hà migliuratu significativamente a resistenza à l'intemperie di i rivestimenti in polvere.
Tuttavia, si deve signalà chì a qualità attuale di a pruduzzione di polvere in u mo paese hè irregulare, cù grandi differenze. Alcuni pruduttori cercanu solu i profitti, aghjunghjenu materiali riciclati, riempienu cù additivi economici, mancanu di metudi d'ispezione è anu una bassa qualità di produttu. A polvere cambierà di culore è si creperà in pocu tempu dopu u rivestimentu. , è una bona barriera di trafficu rivestita di polvere pò in effetti ghjunghje à più di 10a per l'usu esterno.
A prova di resistenza à l'intemperie usa spessu una prova d'invecchiamentu acceleratu artificiale è una prova d'esposizione à u clima naturale. A prova d'invecchiamentu artificiale simula e cundizioni atmosferiche è poi e paraguna cù u campione. Pò solu calculà u tempu d'invecchiamentu equivalente à l'esternu. I risultati di a prova d'esposizione naturale sò più realistici, ma piglianu più tempu.


Data di publicazione: 12 dicembre 2023